کلینیک راه احیاء

بخش مشاوره تحصیلی مرکز راه احیا

برای دانش آموزان و دانشجویان بسیار مفید است. چرا که افرادی که قصد موفقیت در تحصیل به ویژه در کنکور ورود به دانشگاه ها را دارند می توانند بهره زیادی از مشاوره تحصیلی ببرند.

مشاوران تحصیلی مرکز راه احیا که همگی از روانشناسان و رتبه برتر های کنکورسراسری هستند خدمات زیر راه به صورت سیستماتیک به دانش آموزان و دانشجویان ارائه می دهند.

تقویت حافظه و مهارت های یادگیری، انتخاب رشته تحصیلی در مقطع دبیرستان، انتخاب رشته تحصیلی در دانشگاه، افزایش توجه و کاهش حواس پرتی، تکنیک های مدیریت زمان و برنامه ریزی، تکنیک های کاهش استرس، تنظیم خواب، افزایش اعتماد بنفس، آموزش روشهای خلاصه برداری و تند خوانی، ارائه برنامه تحصیلی، اصلاح تغذیه، تجویز دارو برای تقویت حافظه و تمرکز، ارتباط صحیح با معلمان، ارتباط صحیح با همکلاسی ها،معرفی کتاب های کمک درسی، نتخاب محل تحصیل، اصلاح مکان مطالعه، درمان اضطراب امتحان و درمان کمال طلبی

لازم به ذکر است تفاوتی که بین مشاوران تحصیلی مرکز راه احیا با مشاوره های معمولی وجود دارد ، در آکادمیک و دانشگاهی بودن و همچنین تجربه های آن می باشد. به این موضوع دقت نمایید که مشاورین نصحیت نمی کنند. یکی از وظایف اخلاقی یک مشاور این است که تنها راهنمایی می کند و حق سرزنش و نصحیت مراجعین را نخواهد داشت. و این راهنمایی کاملا مبتنی بر دانش نظری و آکادمیک و علمی و تجربه عملی می باشد. که مشاوران تحصیلی مرکز راه احیا از این ویژگی برخوردار می باشند.

از جمله تفاوت های دیگری که در مشاوره تضمینی کنکوروجود دارد این است که یک مشاور متخصص از ابتدایی تا دکتری از تمامی رشته ها ، فنون مطالعه ، روش های افزایش تمرکز ، روش های کاهش اضطراب ، روش های صحیح مطالعه و برنامه ریزی آگاه است و به تناسب آن به ارائه خدمات برای مراجعین می پردازد.

فاکتور هایی که برای انتخاب مشاوره تحصیلی باید مدنظر قرار دهید چیست؟

صرفه جویی در هزینه ها

بسیاری از خانواده‌ها و دانش آموزان، مشاوره تحصیلی را در واقع هزینه ای بیهوده می‌پندارند و فکر می‌کنند این زیاد درسا خواندن است که موفقیت را در پی دارد. در صورتی که یکی از ویژگی های داشتن یک مشاور تحصیلی مناسب این میباشد که دانش آموز را از سرگردانی در میان انبوهی از تبلیغات محصولات و کلاس‌های آموزشی بیرون آورد.

در واقع باعث میشود تا دانش آموز در انتخاب منابع عملکرد درستی داشته باشند و از صرف هزینه های اضافی و گیر افتادن در دام کسانی که هدفشان تنها سودجویی و کسب فروش بیشتر محصولات است نیفتد.

– ندادن برنامه ی درسی مشترک

در صورتی که میخواهید یک مشاور تحصیلی مناسب انتخاب کنید حتمأ در این موضوع دقت کنید که مشاور تحصیلی شما به تمامی دانش آموزانش برنامه‌ی یکسانی ندهد. در صورتی که این طور باشد مشخص میشود که مشاور شما برای شما زمان کافی را نمیگذارد. در واقع حتی اگر در ابتدای کار برنامه ها مشترک بود بعد از گذشت مدتی از زمان مشاوره نباید برنامه های اشخاص با یکدیگر یکسان باشد.

– پیگیر بودن

پیگیر بودن مشاور نیز بسیار مهم میباشد. سعی کنید با مشاور تحصیلی کار کنید که حداقل در بازه های زمانی کوتاه با شما در تماس باشد و شما را فراموش نکند. مشاور خوب کسی است که از شرایط های فردی تک تک دانش آموزانش آگاهی داشته باشد.

– برنامه های درسی کوتاه مدت

یک برنامه درسی برای مدت زمان طولانی مناسب نمی‌باشد. یک برنامه ریزی مناسب باید بر اساس شرایط دانش آموز و زمان بندی او با نزدیک شدن به امتحانات، کنکور و… متغیر باشد. همچنین مشاورانی که برنامه های درسی بلند مدت میدهند باعث میشود که ارتباط بین مشاور و دانش آموز از بین برود.

و این موضوع به شدت در نتیجه ی دانش آموز تأثیر گذار است. در واقع مشاور شما باید در دسترس باشد که در صورتی که شما به مشکلی برخورد کردید بهترین راهکار را به شما بدهد. اگر این اتفاق بیفتد دانش آموز میتواند با کیفیت مطالعه کند.

– تسلط به مباحث انگیزشی

یکی از مهم‌ترین مهارت‌های مشاور تحصیلی دادن امید و انگیزه برای ادامه‌ی کار به دانش آموزان است. در صورتی که دانش آموز از لحاظ انگیزشی دچار مشکل شد مشاور باید بتواند بر روی دانش آموز تأثیر بگذارد و بتواند انگیزه ی ادامه‌ی کار را در دانش آموز ایجاد کند.

بخش مشاوره تحصیلی کنکور ارشد و دکتری روانشناسی

و گرایش های آن درمرکز راه احیا در زمینه معرفی گرایش های روانشناسی در مقطع ارشد و دکتری، معرفی ضرایب، معرفی دانشگاه ها، معرفی منابع و محتوای آموزشی مرتبط، ارائه پکیج های آموزشی و محتوای کمک آموزشی توسط رتبه های تک رقمی ارشد و دکتری روانشناسی در کشور خدمات ارائه می نماید.

چرا که کنکور کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی و گرایش های آن ، یکی از پر طرفدارترین کنکورها و در عین حال سخت ترین ها کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری به دلیل پذیرش پایین، تعدد منابع و مرورهای پی در پی و زیاد و مطالب حجیم می باشد. در اینجا تلاش داریم تا فرآیند برنامه ریزی برای کنکور کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی و گرایش های آن را مورد بررسی قرار دهیم و یک راهنمای جامع برای برنامه ریزی با توجه به شرایط افراد مختلف ارائه دهیم.

تیم مشاوره تحصیلی کنکور ارشد و دکتری راه احیا ویژگی های زیر را دارا می باشند.

1- تخصص: تیم مشاوره تحصیلی کنکور ارشد و دکتری رتبه های برتر رشته روانشناسی و گرایش های آن هستند.

2- تداوم و استمرار: این تیم پایداری و ماندگاری در حرفه و تخصص ارائه مشاوره را دارا بوده و ارتباطات اثربخشی با دانش آموزان و داوطلبان در طول سالیان متمادی برقرار کرده است.

3- یادگیری مستمر و تکامل: این تیم از آخرین دانش و یافته های حوزه راهنمایی و مشاوره تحصیلی و انتخاب رشته و تغییرات آزمون سراسری مطلع است.

بنابراین دغدغه داوطلب را دغدغه خود می داند و به ارزش های داوطلبان احترام می گذارد و از تعامل با آنها لذت می برد.

با توجه به اینکه دانشگاه‌های مختلف ، شرایط متفاوتی برای پذیرش دانشجویان در نظر می‌گیرند، بنابراین اطلاع از این شرایط بسیار مهم می‌باشد. درمشاوره کنکور ارشد و دکتری شما به صورت کامل راهنمایی می کند. در یک کلام می‌توان گفت با در ارتباط بودند با تیم ما، به منبع بی پایانی از اطلاعات دست خواهید یافت.

مشاوران تحصیلی مرکز راه احیا که همگی از روانشناسان و رتبه برتر های کنکورسراسری هستند خدمات تحصیلی کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و گرایش آن را به صورت سیستماتیک به دانشجویان و داوطلبان ارائه می دهند

تست های خودشناسی

راه احیا برای حل این مسئله آزمون های را طراحی کرده است کهبه شما کمک می کنند ویژگی ها و استعداد های خود را بشناسید

پکیج های مشاوره تلفنی

با استفاده از پکیج های مشاوره تلفنی به راحتی و بدون حضور در کلینیک می توانید از بیشترین خدمات کلینیک استفاده کنید

دریافت مشاوره رایگان

شما می توانید با استفاده از فرم مشاوره اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید . پس از دریافت اطلاعت با شما تماس گرفته خواهد شد و وقتی را تنظیم خواهیم کرد