کلینیک راه احیاء

دپارتمان مشاوره و آموزش

دپارتمان مشاوره آموزشی و تحصیلیکلینیک راه احیاء با هدف راه اندازی بخش مشاوره تحصیلی نوجوانان و همچنین بزرگسالان پایه گذاری شده و با برگزاری جلسات مشاوره فردی با دانش آموزا و والدین محترم این عزیزان وهمچنین دانشجویان عزیز به بررسی مسائل و مشکلات تحصیلیشما و یا فرزندتان خواهد پرداخت.

دریافت مشاوره علمی و کاملا تخصصی که با در نظر گرفتن استعداد و علاقه فرد صورت میگیرد می تواند مسیر و راه مناسب تری پیش روی فرزندان ما بگشاید. راهنمایی این عزیزان با استعداد یابی صحیح ازطریق مصاحبه فردی، تست های استاندارد هوش، روان شناختی ،استعدادیابی  تحصیلی، میسر می گردد.

درک این موضوع بسیار حائز اهمیت است ؛ گاه مشکل تحصیلی ناشی از عدم توجه و تمرکز ما در کلاس درس و یا در خواندن مطالب درسی نیست. نمرات کم، افت تحصیلی و بی انگیزگی ما د درس خواندن می تواند ناشی از افسردگی ، اضطراب ، مشاجرات خانوادگی و از این قبیل مشکلات

باشد.

کلینیک راه احیا با مشاوره های فردی و حل مسائل فردی مراجع ، سعی بر حل مشکلات تحصیلی فرد می نماید. پروتکل یا برنامه مشاوره های تحصیلی شامل مشاوره فردی، برنامه ریزیتحصیلی، مشاوره تغذیه، آموزش تند خوانی، آموزش تکنیک های افزایش توجه و تمرکز ، انتخاب رشته و مشاوره شغلی می باشد. همچنین مشکلات ویژه افراد از قبیل اختلالات یادگیری مور بررسی و درمان قرار خواهد گرفت.

دپارتمان مشاوره و آموزش
دپارتمان مشاوره و آموزش

تست های خودشناسی

راه احیا برای حل این مسئله آزمون های را طراحی کرده است کهبه شما کمک می کنند ویژگی ها و استعداد های خود را بشناسید

پکیج های مشاوره تلفنی

با استفاده از پکیج های مشاوره تلفنی به راحتی و بدون حضور در کلینیک می توانید از بیشترین خدمات کلینیک استفاده کنید

دریافت مشاوره رایگان

شما می توانید با استفاده از فرم مشاوره اطلاعات خود را برای ما ارسال کنید . پس از دریافت اطلاعت با شما تماس گرفته خواهد شد و وقتی را تنظیم خواهیم کرد